• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

tavapro

tavapro

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

także skutek

Podróże służbowe są jednymi z pierwszych kosztów, które tną firmy - dodaje.
Utrata klientów to także skutek wyższych cen biletów i wprowadzenia dodatkowych kosztów, które przewoźnicy usprawiedliwiali rosnącymi cenami paliwa. Tani przewoźnicy zażądali dopłat za dodatkowy bagaż, tradycyjni podnosili lub wprowadzali opłaty paliwowe. Biletów za złotówkę nie sprzedaje już żaden przewoźnik.  Przewoźnicy stracili we wrześniu 2008 roku 5 proc. pasażerów spośród tych, którzy korzystali z ich usług we wrześniu 2007 roku.
Zgodnie z prognozami Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Lotniczych (IATA) w tym roku firmy zanotują straty w sumie przekraczające 5,2 mld dolarów. - Biznes lotniczy to sinusoida, a obecnie jesteśmy na jej dnie - podsumowuje Wojciech Kądziołka, rzecznik PLL LOT. - Na słabnącą koniunkturę nałożył się wzrost cen paliw, a potem kryzys gospodarczy.
Kryzys ma się pogłębiać mimo prób złagodzenia go przez Komisję Europejską. Parlament przyjął wczoraj dyrektywę lotniskową, zgodnie z którą wszystkie lotniska obsługujące powyżej 5 mln osób muszę w jednakowy sposób naliczać opłaty lotniskowe. W niektórych przypadkach wpłynie to na obniżenie kosztów ponoszonych przez podróżnych. - Trudno na razie powiedzieć, czy dyrektywa spowoduje obniżenie opłat na Okęciu - mówi Jakub Mielniczuk, rzecznik Polskich Portów Lotniczych. Dyrektywa wchodzi w życie w 2010 roku.

15 stycznia 2010   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Dotatenol | Blogi